|
Undertekster på HbbTv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2014 kl. 21:43 |
HbbTv virker nu som bekendt på Samsungs 2013 modeller, også F7005 og F8005 serierne. Jeg har dog lidt problemer med underteksterne. Hvis der er to linier, står den nederste linie så lavt, at den er ulæselig. Hvordan fixer man det?
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bumper lige denne tråd, da jeg selvfølgelig gerne vil høre om der er andre der har denne fejl og allerhelst en løsning på den.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til orientering. På mit 9005 står de to linier korrekt.
Redigeret af bentpetersson - 18-Oktober-2014 kl. 12:22 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |