recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forskel på browsere til streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forskel på browsere til streaming

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bogardeblaksteen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Oktober-2014
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bogardeblaksteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forskel på browsere til streaming
    Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 13:12
Hvad er jeres erfaringer med brug af forskellige browsere når man skal streame video på nettet? Jeg synes nogen gange det virker som om at fx Safari er mega dårlig til at streame mens Chrome ofte er bedre... Men kan det være rigtigt? Hvad er jeres erfaringer?
Audiovisuel nørd der roder med alt lige fra præsentationsfilm til partybands
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 13:19
Bruger aldrig andet end Chrome, så aner det ikke. Men var der ikke også noget med, at Apple nogenlunde havde droppet support på desktop-versionen af Safari?
Til top
bogardeblaksteen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Oktober-2014
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bogardeblaksteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 14:06
What? Er Safari helt på vej ud? Hvad er så Apples fremtidige bud på en browser? 
Audiovisuel nørd der roder med alt lige fra præsentationsfilm til partybands
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 14:52
Jamen jeg er ikke 100%. Kan huske jeg hørte det på et tidspunkt, men det kan være det bare var et rygte. Hvis det var sandt, så snakkede de om, at de simpelthen ville droppe browsere til desktop, og lade konkurrenterne om det. Så der vil jeg anbefale Chrome på OS X.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 21:11
nej de bruger safari som en del af et økosystem, og webkit bruges ret intensivt i OSX så nej det er ikke lige på vej ud. - og med den udvikling de laver på den, så ser det så absolut ikke ud til at den er på vej ud. - Det eneste jeg dog bruger safari til er at se apple-keynotes. Chrome og firefox er de eneste jeg bruger.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 21:29
Jeg var aldrig problemer med Internet Explorer...

M.v.h.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

nej de bruger safari som en del af et økosystem, og webkit bruges ret intensivt i OSX så nej det er ikke lige på vej ud. - og med den udvikling de laver på den, så ser det så absolut ikke ud til at den er på vej ud. - Det eneste jeg dog bruger safari til er at se apple-keynotes. Chrome og firefox er de eneste jeg bruger.
Kan det være en Windows-udgave jeg tænker på? Jeg er helt 100 på, at jeg hørte noget om, at de ville stoppe udviklingen på et eller andet med Safari..
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 08:21
Windows udgaven giver helt sikkert mening. Den har noget nær 0-penetration alligevel og selvom apple ihærdigt forsøger at pushe den ud via itunes updates (de bruger samme opgraderingsapplikation, og der står sjovt nok man "kan få lov at installere safari også" når man bruger det)
Problemet med safari er at den er langsom på windows i forhold til alle andre (min mening), så den giver ingen mening at installere. (og folk har som regel allerede rigeligt med browsere installeret. :-) Det er vist ikke unormalt for hr og fru jensen at have hele 3 browsere installeret på deres windowsmaskiner.)
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 09:30
Nå - så må jeg være hr Jensen på mac - for jeg har 4 browser på min. Men det er nu smart nok så kan jeg læse politiken...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu