|
Forskel på browsere til streaming |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bogardeblaksteen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2014 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 13:12 |
Hvad er jeres erfaringer med brug af forskellige browsere når man skal streame video på nettet? Jeg synes nogen gange det virker som om at fx Safari er mega dårlig til at streame mens Chrome ofte er bedre... Men kan det være rigtigt? Hvad er jeres erfaringer?
|
|
Audiovisuel nørd der roder med alt lige fra præsentationsfilm til partybands
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bruger aldrig andet end Chrome, så aner det ikke. Men var der ikke også noget med, at Apple nogenlunde havde droppet support på desktop-versionen af Safari?
|
|
![]() |
|
bogardeblaksteen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2014 Status: Offline Point: 2 |
What? Er Safari helt på vej ud? Hvad er så Apples fremtidige bud på en browser?
|
|
Audiovisuel nørd der roder med alt lige fra præsentationsfilm til partybands
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jamen jeg er ikke 100%. Kan huske jeg hørte det på et tidspunkt, men det kan være det bare var et rygte. Hvis det var sandt, så snakkede de om, at de simpelthen ville droppe browsere til desktop, og lade konkurrenterne om det. Så der vil jeg anbefale Chrome på OS X.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
nej de bruger safari som en del af et økosystem, og webkit bruges ret intensivt i OSX så nej det er ikke lige på vej ud. - og med den udvikling de laver på den, så ser det så absolut ikke ud til at den er på vej ud. - Det eneste jeg dog bruger safari til er at se apple-keynotes. Chrome og firefox er de eneste jeg bruger.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg var aldrig problemer med Internet Explorer...
M.v.h. |
|
![]() |
|
Kan det være en Windows-udgave jeg tænker på? Jeg er helt 100 på, at jeg hørte noget om, at de ville stoppe udviklingen på et eller andet med Safari..
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Windows udgaven giver helt sikkert mening. Den har noget nær 0-penetration alligevel og selvom apple ihærdigt forsøger at pushe den ud via itunes updates (de bruger samme opgraderingsapplikation, og der står sjovt nok man "kan få lov at installere safari også" når man bruger det)
Problemet med safari er at den er langsom på windows i forhold til alle andre (min mening), så den giver ingen mening at installere. (og folk har som regel allerede rigeligt med browsere installeret. :-) Det er vist ikke unormalt for hr og fru jensen at have hele 3 browsere installeret på deres windowsmaskiner.) |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
Nå - så må jeg være hr Jensen på mac - for jeg har 4 browser på min. Men det er nu smart nok så kan jeg læse politiken...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |