|
Bedste mobil max 5" |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
meyhoff
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Oktober-2014 kl. 15:46 |
Hej derude,
Jeg vil snart ha en ny telefon, er træt af min trætte sgs3 mini. Jeg gidder ikke gå rundt med skulderrem, derfor max 5" Nogen bud på hvilken telefon jeg skal købe, evt vente på bliver frigivet i nærmeste fremtid? Er Nexus 5 ikke for gammel at købe nu? |
|
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nexus 5 eller Xperia Z3 Compact, hvis du skal have lidt nyere hardware.
Fordelen ved Nexus 5 er, at den får Lollipop indenfor de næste på uger. Sony har været ude at sige, at de begynder at opdatere deres Z-serie i løbet af januar, dog skulle japserne få opdateringen først. |
|
meyhoff
Funktioner
Tak(0)
|
Har ventet på Nexus 6, indtil det viste sig at den bliver 6"
Grunden til at jeg ikke har købt Nexus 5 er at jeg er typen der gerne vil have noget af det nyeste. |
|
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
iPhone 6..... 4,7"
Klaus |
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
oneplus one, fantastisk tlf til en meget lille pris, godt nok 5,5"
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nokia Lumia 930. Solid hardware og fantastisk enkelt og integrérbar software!
M.v.h. |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klaus og Henrik - I har set, at det er under Android hardware, ikke?
OP: Hvis det helst skal være det nyeste, så er Z3 Compact vist den eneste mulighed under 5". Den er på 4.6" og har ellers alt indmaden fra storebroderen Z3. |
|
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej nexus 5 er ikke for gammel til at blive købt nu.
Stadig super hardware til en bedre pris end da den kom. |
|
.....
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, har jeg ikke set, da jeg kom ind i tråden via forsiden... M.v.h. |
|
meyhoff
Funktioner
Tak(0)
|
Valget kommer til at stå mellem Nexus 5 og Z3 Compact
Som jeg ser det. Nexus 5: + Ren Android, hurtig update til lollipop - "Ældre" hardware, ingen microSD, dårligere kamera Z3 Compact: + "Nyeste" hardware, godt kamera, microSD - "En helvedes masse" bloatware Begge telefoner er dårlige vedr. det "faste" batteri, jeg har endnu ikke haft en telefon som ikke ind imellem skulle ha en komplet genstart (ud med batteriet). Har også kigget lidt på Samsung Galaxy Alpha, men min nuværende erfaring med Samsung er ikke positiv. |
|
Meyhoff
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19483 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hold da op, min æbleting er snart 3 år gammel, det har den ikke haft brug for - den har også fast batteri. Klaus |
|
Lasse5068
Junior bruger Oprettet: 28-August-2013 Sted: Næstved Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |