recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: JVC projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: JVC projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: JVC projektor
    Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 22:01
Kære JVC projektor-ejere,

Har netop solgt min Pana AE8000 -da den ikke rigtig var noget for mig. Hvilket fører mig til at en tidligere top model fra JVC gerne må pryde min stue.

Der er jo en masse nye spændende PJ på banen med Sony hw55es, 4K opløsninger osv. som jeg ikke rigtig er interesseret i.

Hvis du vil sælge din gamle PJ hvor alderen gerne må afspejle sig i prisen, så send mig en PM TAK.

Ser frem til at høre fra dig.

Redigeret af geuken - 20-Oktober-2014 kl. 09:33
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 06:44
Undskyld jeg bryder ind her, er bare nysgerrig. Var din Panasonic købt i USA og hvorfor var du kke glad for den?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 07:45
Hmmm...
Du vil have en JVC
Men den skal være billig
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hmmm...
Du vil have en JVC
Men den skal være billig

Billig er et dårligt ordvalg derfor "alderen må gerne afspejle sig i prisen":)
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

Undskyld jeg bryder ind her, er bare nysgerrig. Var din Panasonic købt i USA og hvorfor var du kke glad for den?

Nej den var købt på frederiksberg og jeg var ikke utilfreds med den men er blot vant til en DLP Projektor som står meget skarpt, lyst og har en 3D effekt over sig. Det holder jeg meget af.
Synes hellere ikke 3D stod super godt. Der var meget crosstalk og ghosting.

Men som sagt var jeg på ingen måde utilfreds med pana men vil hellere prøve ny Sony eller en tidligere top model fra JVC med et super sort niveau.

Købte et Pioneer KRP500 og elsker dets sortniveau og håber på et ligeså godt billede på en JVC som jeg indrømmet aldrig har set endnu.
:)
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 20:02
Bump..
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 20:23
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135621&PID=1368097&title=s-projektor-jvc-dla-350#1368097

Det er da en god pris
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 20:50
Sælger også en HD 350 i hvid med ca. 650 timer på pæren. Ikke JVCs topmodel men en fantastisk projektor. Skriv besked hvis det har interesse.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu