|
Spotify via USA? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2014 kl. 17:41 |
|
Er der nogen der har erfaring med at bruge Amerikanske Spotify gavekort?
Jeg skal der over i næste måned, og har derfor mulighed for at købe de fysiske gavekort - og evt. aktivere dem, mens jeg er i USA. Men kan det lade sig gøre, eller vil det være komplet ubrugeligt, så snart jeg er tilbage i Danmark?
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Og du har læst T&C? https://www.spotify.com/dk/gift-card/
Men er det fordi du vil have et billigere års abo? som det lige umiddelbart ser ud under Terms And Conditions så ser det ud til at de ikke er 100% landespecifikke, men tjenesterne man ønsker skal vre tilgængelige i det land man har kontoen i. - Så du skal i hvert fald være sikker på at du bestiller det rigtige hvis du har en DK konto i forvejen. |
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Det skulle virke fint nok, men danske kunstnere vil du så ikke kunne finde på den amerikanske fx medmindre de er så "store" at de også er kendte over there.
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
Henrik Nygaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
|
Yep. Men jeg synes ikke der står så pokkers meget om hvad der sker, hvis jeg vil bruge et US kort uden for landets grænser - eller om jeg bliver nødt til at skifte til en Amerikansk konto, for at kunne bruge et gavekort købt der ovre. Og ja, det er naturligvis for at have et års abonnement til halv pris :)
Se det var jo meget godt at vide på forhånd. Der er ikke så meget sjov ved det, hvis jeg bliver nødt til at skifte til en US konto, og dermed ikke har adgang til Danske kunstnere.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |