|
SOLGT: Qnap TS-219P |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 08:59 |
Solgt til Brisoe
![]() Redigeret af Davidp - 31-Oktober-2014 kl. 09:31 |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilke prisleje ligger vi i?
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Ja, det er jo så lige det jeg spørger om i første indlæg, men jeg vil umiddelbart være tilfreds med en handel i omegnen 7-800,-.
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Det fik jeg ikke lige set det. Sorry. Men jeg må melde fra. Jeg synes det er lige i overkanten af, hvad jeg vil give for den. ![]() |
|
![]() |
|
Op :)
|
|
![]() |
|
Op!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |