|
V: inno3d geforce gtx570 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2014 kl. 23:24 |
Hej alle.
jeg har følgende kort til overs efter jeg har valgt at benytte af bundkortets i stedet, og da jeg er spiller spil eller har de store krav, og har derfor ikke behov for så stort et kort, vil derfor gerne sælge det videre til en som ville blive glad for det. det køre rigtig godt. Er kortet noget værd og er der nogen her der kunne bruge et ganske kanon grafikkort. kortet befinder sig i ikast, og kan selvfølgelig sendes hvis det er, dog har jeg ikke original indpakning da computeren kom i en samlet pakke.
Redigeret af jacobthor91 - 09-Oktober-2014 kl. 23:27 |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op med sig
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Det kan du vel få en 400-500 for..
|
|
![]() |
|
tak:)
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
Vil gerne byde 300kr.
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Der er du for sent ude, jeg har allerede købt kortet og den kører nu i min PC :-) Jacob har blot glemt at opdatere tråden. |
|
![]() |
|
tak fordi du kan svare for mig:) ja, jeg havde faktisk glemt alt om at opdatere tråden, beklager.
håber det køre godt for dig michael:)
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Det kører fint - ingen problemer.
Men hold da op for en larm, lyder som en lille turbine motor fra et jet-fly haha
|
|
![]() |
|
Ok, det forstår jeg ikke, den var ikke larmende i min computer, og da slet ikke efter jeg gjorde den ren.
Der går ikke en ledning eller sådan mod blæseren eller noget? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |