|
Bud på afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||||||||||||
kumpel2000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 09:24 |
||||||||||||||||
Hej
Jeg har brug for et godt bud på en dims som både kan afspille Netflix i HD og afspille video fra min NAS. - Har prøvet AppleTV 3, men den kunne ikke afspille fra Nas'en. - Har prøvet Minix NEO X8H, men den kunne ikke afspille Netflix i HD. - Har tidligere haft en WD TV Live HUB, men den havde ikke Netflix indbygget. - Har lige prøvet en Samsung BDH-6500 Bluray afspiller, men den larmer/suser i drevet når man afspiller skiver. Ville egentlig gerne prøve en WD TV Live som jeg kan se har Netflix, men er den ikke udgået ved WD ? Har I andre forslag ? |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||
Det er måske et lidt mærkeligt forslag, men jeg tænker umiddelbart at en PS3 kan klare det. Jeg har da brugt den til at streame fra en PC men tænker at streaming fra NAS må være tilsvarende. Jeg ved Sony måske har ødelagt nogle af mulighederne ved updates pga deres egen grådighed, men PS3 er måske en mulighed.
Og netflix har den. Dansk fra starten, og med lidt DNS fiflen, og den amerikanske. Dog ikke samtidig.
|
|||||||||||||||||
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
||||||||||||||||
Køb en Boxee box til 200-300 kr. og få US netflix, fx ved brug af unblock-us (DNS-tjeneste). Gjorde jeg selv i et par år indtil jeg købte en Intel NUC. :-)
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
kumpel2000 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 128 |
||||||||||||||||
Åh ja fik vist ikke lige med at jeg også her prøvet en PS3, har den stadig. Ja den kan jo det hele, men strømforbruget er nok en af hovedårsagerne til at finde et alternativ.
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
||||||||||||||||
Den nye WD TV Live har Netflix indbygget. |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
||||||||||||||||
Har du et link til den, jeg troede faktisk at WD ikke ville lave dem mere.
Redigeret af kumpel2000 - 23-Oktober-2014 kl. 18:57 |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
||||||||||||||||
F.eks:
http://www.computersalg.dk/produkt/992807?varenummer=992807&utm_source=EDBpriser&utm_medium=edbpriserLINK&utm_campaign=EDBpriser Jeg mener du skal kigge efter model: WDBGXT0000NBK |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
||||||||||||||||
Ellers en mini pc som fx en NUC, lidt dyrere ja, men den kan klare alt det du forespørg med Windows 8.1.
|
|||||||||||||||||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
rumguf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Maj-2010 Status: Offline Point: 157 |
||||||||||||||||
Det afhænger af hvilken generation PS3 du har. Umiddelbart vil jeg tro at du kan bruge en PS3 en hel del før du kommer op på den pris en WD TV Live har. (WD TV Live er iøvrigt en udmærket box - har én selv og den æder alle de filtyper jeg byder den. Jeg smider dog altid filer ind på en USB stick, og anvender ikke dens hjemmenetværksfunktioner.) Forbrugerådet har lidt om konsollernes strømforbrug. Siden er opdateret i 2014
Redigeret af rumguf - 24-Oktober-2014 kl. 14:22 |
|||||||||||||||||
I'm bringing back the 80s!
www.myspace.com/kbeesmusic www.soundcloud.com/kbeesmusic |
|||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |