|
V: Panasonic TX-P42G10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JohnHDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Køge, Danmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 23:33 |
Jeg skal til at skille mig af med mit 'gamle' plasma tv, et Panasonic TX-P42g10.
Det er 3-4 år gammelt , og har virket og virker stadig fint, men jeg ville gerne have et smarttv istedet og nu må det vige pladsen. Hvad kan jeg tillade mig at forlange for sådan et godt tv? Har tænkt på 1800-2000 kr , er det helt ved siden af? Det fejler jo intet og har stadig et superflot billede. |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2009 model sket meget siden. Tror prisen er så lav 500? At det er bedre til soveværelset.
|
|
![]() |
|
JohnHDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Køge, Danmark Status: Offline Point: 21 |
Har tænkt det samme, men 1: vi har ikke / får ikke tv i soveværelset og 2: det bruger sgu for meget strøm.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7199 |
Hvis du forventer 2000.- og kun får 500.- så behold det og brug de 1500.- til at betale strøm med.
For 1500.- kan sådan et fint tv være tændt i rigtig mange timer. Men tror nu godt at du kan være heldig at få 1000.- og måske lidt mere via dba. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19685 |
Dit tv er et ganske fint tv, men da størstedelen af befolkningen lider af plasmaforskrækkelse er det trekvart umuligt St sælge til gode penge.
For en måneds tid siden gik et pioneer 428 til 400 kroner herinde. Et tv der godt nok er to år ældre end dit, men en bedre billedgengiver. Vil du af med det, så sæt det til 500, har du tid til at vente, så sæt det til 1200 og vær klar til at gå under 1000 for det. Klaus |
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
hvor i landet og kan man bruge usb optagelse med G10?
|
|
![]() |
|
Det står i Køge og nej, det bliver svært, da det slet ikke har nogle USB stik
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |