|
3D RF Emitter til Sony HW40ES |
Besvar |
Forfatter | |
KeeZor
Super bruger Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 16:33 |
Jeg vil gerne have en 3D RF emitter til min HW40ES, jeg kan ikke finde nogen steder i manualen eller på sonys hjemmeside, hvor de nævner hvad den hedder, og både TMR-PJ1 og TMR-PJ2 ser ud til at være IR hvilket ikke har interesse.
Er der nogen som kan hjælpe mig med hvad den hedder, og hvor den kan købes? |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når der googles, kan det ses at der også søges efter en sådan i det store udland, men uden held. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
WebNinja59
Ny bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej KeeZor!
Mit gæt er at det er det samme som til HW55ES, som jeg lige har bestilt. Det hedder AD025-RF-X1 transmitter og listeprisen er omkring 1500 kr. Kontakt KT Radio og forhandel lidt.
|
|
WebNinja59
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan benytte TDG-BT500A RF 3D briller vil jeg tro. De koster 439 kr. på sony's hjemmeside, men her kan du sikkert også få et godt tilbud hos KT Radio.
|
|
KeeZor
Super bruger Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja jeg så godt andre også havde problemer, men tænkte nogle på recordere nok havde svaret
Den har jeg også haft kigget på, men den har Mini-DIN 3 stik,og HW40ES skal tilkobles med RJ45. Det er dog muligt der kan købes en adapter, men det virker ikke gennemtænkt fra sony's side, hvis det er løsningen. Om det overhovedet virker med en adapter er så et helt andet spørgsmål Ja det er lige præcis dem de skriver der kan bruges med projektoren |
|
WebNinja59
Funktioner
Tak(0)
|
I følge manualen skal du benytte 3D sync stikket på projektoren. De er ens på HW40ES og HW55ES. Man skal bruge et LAN kabel af type CM
|
|
WebNinja59
Funktioner
Tak(0)
|
I forhold til Quick manualen, som følge med Projectoren, så kan du på Sony's hjemmeside hente en udvidet Operating Manual
|
|
KeeZor
Funktioner
Tak(0)
|
WebNinja59 >> Tak for super input indtil videre, jeg hentede den fulde manual da jeg købte projektoren, og har fundet referencen til 3D sync, hvor de også viser et billede af tilslutningen, og forklarer at man skal forbinde projektoren og emitteren med et almindeligt RJ45 kabel op til 15m.
Det er så der jeg ikke længere kan følge med, når emitteren har et Mini-Din 3 stik i stedet for. Kan du give en henvisning til en Lan CM kabel, det har jeg ikke hørt om før? |
|
WebNinja59
Funktioner
Tak(0)
|
Hej KeeZor!
I følge http://en.wikipedia.org/wiki/Category_5_cable er CM en Brand certificering i USA. Så det skal man vist ikke ligge så meget i. Et almindeligt Cat5 eller Cat6 kabel burde virke. På http://www.avsforum.com/forum/24-digital-hi-end-projectors-3-000-usd-msrp/1499280-owners-thread-sony-hw55es-36.html post #1074 nævnes et Sony RF adapter kabel. Det burde være med i pakken eller er det helt urimeligt.
|
|
KeeZor
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg så godt flere nævnte et adapterkabel, men det ser det ud til de har sparet væk på HW40, og de tråde jeg har kigget gennem giver ikke umiddelbart svar på hvor man kan få fat i det.
Der er dog nogle henvisninger til hvordan man laver et selv, men det vil jeg helst undgå hvis muligt |
|
Ugh Togoth
Bruger Oprettet: 15-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik den hos Beamerdiscount for 888
Sony,AD025-RF-X1 EXT. TRANSMITTER |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |