|
Hvad fylder på min MacBook Air? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 20:12 |
Go' aften!
![]() Jeg så lige at min MacBook Air med 128 GB SSD harddisk har 38 GB disponibel, hvis jeg kigger nede i bunden af mit Finder vindue. Nu har jeg ikke rigtig overblik over hvad det er der fylder på min MacBook, så kan jeg på en eller anden måde få en programoversigt frem, så jeg kan se hvad der fylder hvad? ![]() Mange tak!
|
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grand Perspective kan vise grafisk hvor der ligger store filer.
http://grandperspectiv.sourceforge.net I æblemenuen / Om denne Mac kan du se harddiskplads vist grafisk efter type. Redigeret af Brixen - 25-Oktober-2014 kl. 16:26 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Okay vildt nok. Der ligger 35 GB under "Andet", hvad mon det kan være?
|
|
|
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Jdiskreport kan hjælpe dig på vej :-)
|
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
sphinxdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Horsens,Denmark Status: Offline Point: 48 |
Bl.a. selve OS'et... Se her: http://support.apple.com/kb/HT6047?viewlocale=da_DK&locale=en_US
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Prøv at kigge i din brugermappe under billeder og videoer.. Der kan den godt finde på at ligge nogle kopier. jeg havde 100+GB pludder liggende her, som alledere lå i iPhoto
|
|
![]() |
|
Puppetmaster ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Jeg vil på det KRAFTIGSTE anbefale følgende: Disk Inventory X (http://www.derlien.com/)
Det fungerer bare virkeligt godt og gør kun "det der står på pakken"....
|
|
// Carsten
|
|
![]() |
|
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
Den anbefaling bakker jeg 110% op. Når Disk Inventory X har kørt analyse af din disk er det super nemt at få overblik over hvilket filer der fylder disken op og hvad man evt. kan slette (dog med omtanke). |
|
![]() |
|
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
Har du kigget i folderen 'Overførsler' med downloaded applicationer ?
|
|
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |