|
Effektforstærter optærning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 19:39 |
Hej med alle jer kloge hoveder:)
Jeg har købt en receiver med Pre-out. Jeg påtænker at købe en NAD Effektforstærker. Men hvordan sættes det det til? Skal jeg køre phono kabler fra NADèn til receiveren, tænde for den, og så ikke gøre mere? Eller, skal jeg køre phono kabler fra NADén til receiveren, og derefter flytte højtaler kablerne fra receiveren til NADén? Eller er det noget helt jeg skal? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reciever preout -> phonokabler -> NAD -> højttalere (fronter?)
|
|
![]() |
|
Ckhansen1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
ja den skal bruges til fronter. Så det vil sige højtaler kablerne skal flyttes?
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Ja højttalerne skal sættes til den NAD ellers siger den ikke et kvæk og lyden vil stadig komme fra din receiver.
Hvilken NAD tænker du at købe og hvilken receiver har du købt ? Det er nemlig langt fra altid at der vindes noget ved at koble en effektforstærker på og især ikke de nyere NAD
Redigeret af 8x100 - 27-Oktober-2014 kl. 20:15 |
|
![]() |
|
http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-v777_g/?mode=model
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |