|
solgt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 22:34 |
solgt
Redigeret af AndreasMo - 03-November-2014 kl. 19:58 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der kan bruge dette super stykke teknologi?
![]() |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
jooo muligvis...
Er du evt interesseret i en byttehandel med en ipad 3 32gb?
|
|
![]() |
|
osbech -> desværre, kun kontant handel.
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
fair nok :)
|
|
![]() |
|
til tops
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Jeg vil gerne byde 1500 + porto
|
|
![]() |
|
Jan -> den koster 3000 fra ny, så det er for lidt
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Er du 1. ejer?
|
|
![]() |
|
Claus -> 2., har kun haft den kort tid, men da den kan ikke afspille yousee play, som jeg bruger, så jeg må nøjes med sonos
![]() Kvittering samt overdragelses erklæring fra forrige ejer haves Redigeret af AndreasMo - 01-November-2014 kl. 17:25 |
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Ok tak. Så er jeg ikke interesseret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |