|
PS4 Shareplay |
Besvar |
Forfatter | |
Bechman
Redaktionen Recordere.dk Teamet Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Oktober-2014 kl. 08:32 |
Jeg er nysgerrig efter jeres oplevelser med PS4´s nye SharePlay funktion, hvor man kan dele controlleren med en ven online, som om man sad i sofa sammen. Man kan også spille lokal mulitplayer selvom kun den ene har spillet.
Jeg har igår testet det med store problemer til følge. Det virkede kort sagt ikke... Hvordan er jeres oplevelser og hvilke spil har I testet med? |
|
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke fået det prøvet endnu - jeg prøver desperat at få kørt nogle løb online i Driveclub
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |