|
K: Mp3-afspiller (Cowon, Iriver, Sony, Sansa) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2014 kl. 13:07 |
Forsøger lige herinde også med min forespørgsel.
Min Sony-afspiller er ved at gå til så jeg søger noget nyt.
Må gerne være de nævnte mærker, Sansa'en skal evt. være en Clip+. Og gerne på minimum 8GB. Hvad har i? :-) Redigeret af Jakabov - 03-November-2014 kl. 09:04 |
|
![]() |
|
skare ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Har en en Iriver Clix 2 inkl cradle med lille højtaler indbygget http://www.cnet.com/uk/products/iriver-clix-2/ http://www.pocketables.com/2007/07/review-iriver-c.html Alternativt har jeg også en Lplayer 4 GB fra IRiver til salg i sort http://www.cnet.com/products/iriver-lplayer/ Lad høre om noget af det evt kunne have intereresse |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Så skulle det evt. være den Clix 2, syntes ikke rigtigt jeg kan læse noget om kapaciteten?
|
|
![]() |
|
skare ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2006 Sted: Vejle, Denmark Status: Offline Point: 293 |
Er på 4 GB
|
|
![]() |
|
Det bliver for lidt tror jeg, retter lige mit indlæg til.
Redigeret af Jakabov - 03-November-2014 kl. 09:04 |
|
![]() |
|
No problem. Held og lykke med jagten :)
|
|
![]() |
|
Takker. :-)
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Har en cowon iAudio 9 på 8 gb. Har en søster som bor i vodskov tæt på skolen :)
|
|
![]() |
|
Fristende. Ved du om den er ramt af det her max volumen EU regulativ? Og hva koster'n? :-)
|
|
![]() |
|
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
Hej
Har en sort Sansa Clip + som ikke er brugt særlig meget og bare ligger og samler støv. Godt nok kun 4 GB, men der kan jo monteres microSD kort på op til 32 GB. |
|
![]() |
|
Saaby, pris og hvor befinder den sig?
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Hvad vil du give? - og nej, den er ikke ramt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |