recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Positiv/negativ om samsung skærme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPositiv/negativ om samsung skærme

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2006
Status: Offline
Point: 294
Direkte link til dette indlæg Emne: Positiv/negativ om samsung skærme
    Sendt: 03-Oktober-2006 kl. 20:57

tænkte at jeg ville "lette" arbejdet for nogen med at søge rundt konstant i dette forum,som er ved at blive ret stort.

Hører en del sige at deres samsung er en KANON skærm, og at den står flot, og andre siger at det er noget være L***

Kan folk ikke bruge dette emne, til at skrive, om de har haft en POSITIV oplevelse, samt hvilke ting de vil FREMHÆVDE om hvorfor deres skærm er god, (Husk model nr, og str.)

Samt kan folk ikke skrive hvilke DÅRLIGE oplevelser de har haft, hvilke problemer de har haft, og med hvilken model de havde/har.

Til begge, smid gerne nogle billeder ind af jeres skærm.!!

tilsidst, Dette skal IKKE blive en " VÆLG PLASMA SKÆRM" emne

Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 10:18

Kan se at over 100 har været forbi dette emne, er der slet ikke nogen der måske kunne tænke sig at skrive om deres gode/dårlige oplevelse med samsung skærme.???

Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 658
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 10:36
Jeg har en Samsung LE-40R71B

Kan kun sige godt for den.

Jeg har et SUPER skarpt billede både på TV men især på DVD siden, og jeg har endda kun tilsluttet med Scart kabel.

Der er utrolig flotte farveovergange, og skarpheden kan slet ikke sammenlignes med tidligere tv jeg har prøvet.

Det sakl siges jeg har et RIGTIG godt kabel tv signal, der er ikke skyggen af støj på billedet, det står bare perfekt.

Jeg har selv indstillet lidt på farver, kontrast osv. og fået et super billede ud af det. (bruger IKKE dynamic indstillingen)

Det eneste minuspunkt (et meget lille et) er at lyden ikke er noget at skrive hjem efter. .Før havde jeg et Samsung 32" CRT hvor der var indbygget surround og subwoofer i, og det giver jo selvsagt en bedre lyd.. Men jeg har også surround anlæg, så skal jeg have bulder og brag, ja så kører jeg det bare herover.

Så jeg kan kun sige positive ting om min skærm .
Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 10:39

Dejligt at hører nogen være glade herinde. :)

har også hørt at lyden på fladskærme er noget være L***

Til top
Decap_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-September-2006
Sted: Denmark
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af CoolMLJ CoolMLJ skrev:

har også hørt at lyden på fladskærme er noget være L***

Man kan jo diskutere om lyden på nogen TV (CRT, LCD eller plasma) er god. Det handler jo om de højtalere der sidder i den pågældende skærm - og hvis du sammenligner disse med lyden fra et anløg i 10,000kroners klassen, så vil alt TV-lyd jo være skod i forhold... Det afhænger altså af højtalerene i tv'et. At generalisere at lyden i fladskærme er dårlig, er ligesom generaliseringen om at alle plasma-tv er bedre end lcd-tv

Redigeret af Decap_dk - 05-Oktober-2006 kl. 12:07
Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2006 kl. 11:17
sorry.. du har ret.. trækker min udtagelse tilbage....:)
For jo du har ret med ang at lyden for ens surround altid er bedre..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu