|
Sjældent musik ca 1500 titler |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2014 kl. 09:16 |
|
Redigeret af helljohn - 19-November-2014 kl. 16:17 |
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
U P S
![]() Redigeret af Sploink - 02-November-2014 kl. 13:17 |
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
|
Dem jeg sælger er ikke rippet der beholder jeg de ca 750 org titler. Sælger kun det jeg ikke hører eller har i et andet format (SACD vinyl blu spec osv) Har rigtigt mange dubleter og er ved at drukne i musik i alle formater fra 30 års samlen :)
|
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Du må gerne rippe CD'er du har købt og betalt, beholde den rippede FLAC-fil - eller hvad det nu er gemt i - og så sælge de fysiske CD'er igen! M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Gemmer den musik jeg hører i FLAC og hører den via min Olive når jeg laver andet men foretrækker det fysiske medie når der skal lyttes :)
|
||
|
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
|
Jo, det må han faktisk godt. Undersøg lige sagerne inden du udtaler dig. |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Ja det kan jeg godt se. Fik læst mere op omkring det
![]() |
||
![]() |
||
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
|
Lovgivningen på dette område er, i mine øjne, utrolig svær at blive klog på.
Meget af tolkningen afhænger af ens moral. Hvis jeg skal støve min glorie af, så vil jeg sige at kopierne bliver piratkopier når du sælger din fysiske kopi, og dermed brugsretten til musikken. Hvis du efterfølgende skal bevise at din kopi er fra et medie du på et tidspunkt har ejet, så skal alle dine bonner på dine køb gemmes. Men hvis man tager paragraffen ord for ord kan man ikke direkte sige at det er ulovligt..... Redigeret af Jever - 02-November-2014 kl. 13:55 |
||
![]() |
||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
|
Nej, det er nemlig ikke ulovligt. Om det er moralsk den ene eller anden vej kigger jura ikke på. I mine øjne gør denne lovgivning det umuligt at dømme nogen for besiddelse af piratkopier, så længe musikken ligger på en harddisk og ikke er gjort tilgængelig for andre. Og sorry for OT, tilbage på sporet... Redigeret af Rolf Lemmike - 02-November-2014 kl. 14:05 |
||
![]() |
||
|
Opdateret med navne på nogle af de kunstere jeg har men der er mange flere der ikke er nævnt :)
|
||
|
||
![]() |
||
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
|
Har du noget med Dead Kennedys og Marillion? Hvad er der på listen med Mike Oldfield og The Clash?
|
||
![]() |
||
|
hej ja har marilion og mike oldfield er tubular bells the clash er the clash fra gold cd serien ikke nem at finde har også dk fresh fruit for men den vil jeg ikke af med
![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |