|
K: 100-110" motor lærred |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Maj-2014 kl. 21:53 |
|
Hej alle,
Lærred Jeg leder efter noget billigt 100-106" motorlærred, det behøver ikke være noget dyrt, bare jeg har motor på, min tanke er at gå billigt og male det selv fremfor standard hvid som det nok vil komme i. Eneste krav udover motor er sådanset bare at det er lige. Pris: Tja, kom med hvad I har, men vi taler ikke flere tusinde... Redigeret af dabp - 28-Maj-2014 kl. 20:59 |
||
![]() |
||
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har fundet mig en tw3200, så nu mangler jeg bare et lærred.
Nogen der har noget de vil af med? Jeg leder i 1000-1500 prisklassen |
||
![]() |
||
|
Leder stadig :)
|
||
![]() |
||
|
Søger stadig et lærred, kom frisk :)
|
||
![]() |
||
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
|
Kan du bruge et 4:3?
|
||
![]() |
||
sphinx ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 170 |
|
Jeg har et 100" Stewart Tab-tension (motorlærred) som jeg har købt brugt, men aldrig fået monteret.
Men det er altså oppe i en lidt anden prisklasse........... Du kan sende mig en pb hvis det har interesse - ellers vil jeg blot ønske dig held og lykke med jagten! |
||
![]() |
||
|
Kom med nogen flere informationer, så kan jeg svare :)
Helt sikkert et meget fint lærred, ingen tvivl om det, men mit gæt er at din pris vil være mere end jeg har givet for min Epson TW3200. Du kan jo se mit udgangspunkt i pris.... Redigeret af dabp - 13-Juni-2014 kl. 18:20 |
||
![]() |
||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
|
Tro du skal smide lidt mere i puljen hvis du skal have fingerne i sådan en :)
|
||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||
![]() |
||
|
Sådan en? Hvis du hentyder til lærred med de specifikationer jeg taler om, så er der masser i Sverige hvor jeg bor, de er bare alle for langt til at jeg gider kører efter dem og intet fragtfirma vil tage dem - for mindre end en formue.... Derfor leder jeg også i DK :) |
||
![]() |
||
|
Jeg leder stadig efter et lærred. Jeg har nu kørt med et gråt rullelærred fra Ikea i et par måneder. Det har virket fint, men jeg vil gerne have motor og lidt større billede.
Nogen derude?? |
||
![]() |
||
|
Søger stadig, villig til at gå op til 2.000 for det rigtige lærred :)
|
||
![]() |
||
Morn ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2012 Sted: København Status: Offline Point: 47 |
|
Se min annonce...
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |