recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stereo stik men kun mono...?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stereo stik men kun mono...?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Indy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Indy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Stereo stik men kun mono...?
    Sendt: 01-November-2014 kl. 20:37
Jeg skal til at indspille noget video fra et gammelt videokamera til min computer.
Kablet til min computer har de tre runde stik. Et gult til video og to til stereolyden.

Men mit videokamera er så gammel at der kun er et gult videostik og et enkelt til lyden.

Hvordan får jeg lyden indspillet i "stereo" (dvs. samme lyd i begge stereokanaler) uden at skal til at redigere i videoen på computeren bagefter?

Kan man gøre noget ?

/Magnus
Til top
bruger udmeldt 27 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 26-September-2014
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2014 kl. 20:44
Stereo vil det aldrig blive, men du kan sætte sådan et -led her på så lyden kommer i begge kanaler Wink

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 09:05
Enten det, men ellers burde dit grabber software nu kunne gøre tricket, hvis du fortæller den, at kilden er mono. Ellers kan lyden også reencodes efter videoen er lagt ind.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu