|
K: HP Microserver N54L eller tilsvarrende |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2014 kl. 15:59 |
Hej
Jeg har en kollega der jagter en HP N54L eller en tilsvarrende der kan trancode plex! Er der nogen der har noget liggende som de vil af med så skriv hvad du gemmer ![]() Han er ikke interesseret i en NAS da den skal bruges som server PFT Søren
![]() |
|
![]() |
|
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har en PowerEdge T310 fra Dell du kan købe. Den har mere cpu power men trækker også lidt mere strøm http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135066&KW=&title=s-dell-poweredge-t310-server-nas Byd :) |
|
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
En ny HP ProLiant MicroServer G7 koster ca 1350 Kr.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
Tak jeg giver oplysningerne videre:-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |