recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MYLO recliner biostol
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MYLO recliner biostol

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MYLO recliner biostol
    Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 20:52
Er der nogen her der har/har prøvet ovennævnte som biografstol.
Der har stofbetræk som jeg hellere vil ha i forhold til det kunstlæder som de fleste har.
Ning
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2014 kl. 15:30
Jeg testede dem inden jeg købte Jysk's kunstlæder model. Stoffet de ser ret pæne ud, men er lidt for hårde til min smag. De kan prøves her http://mobellageret.dk/shop/cms-16.html
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 16:31
Okay, jeg har taget chancen og købt 2. Får dem tirsdag.
Ning
Til top
rasmus_bt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-December-2007
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus_bt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 12:44
Er stolene godkendt?
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 16:10
Ja de er ganske gode. De minder meget om dem som Jysk sælger, dog med fire forskelle.
De er lavet af kraftigt gråt stof som virker meget slidstærk,
De kan dreje, så konen nemmere kan få formasage ;-)
Og det vigtigste, nakkestøtten kan reguleres.
De er så også dobbelt så dyre. 
Gav 3500 for 2 hos Nicehome.dk incl levering

Ning
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Point: 417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 21:29
Fede stole.. Det lyder til de sidste kr er godt givet ud ift jysk stolene ( som jeg selv har ). Hvad er de sorte mærker i siden til?
Mangler måske lige en kopholder integreret i armlænet for at være fuldblods biostol. Ved godt den ikke er bioberegnet, men ellers kunne jeg godt finde på at gå efter dem.
Kan godt li farven på dem, i stedet for den typiske sorte

Redigeret af Ole_M - 08-November-2014 kl. 21:34
Til top
Michaelds Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Januar-2010
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af Ole_M Ole_M skrev:

Fede stole.. Det lyder til de sidste kr er godt givet ud ift jysk stolene ( som jeg selv har ). Hvad er de sorte mærker i siden til?
Mangler måske lige en kopholder integreret i armlænet for at være fuldblods biostol. Ved godt den ikke er bioberegnet, men ellers kunne jeg godt finde på at gå efter dem.
Kan godt li farven på dem, i stedet for den typiske sorte

Mon ikke de sorte håndtag er til at få ben-støtten ud med? :)
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 23:35
De er skam beregnet til hjemmebioen. Og ja, de sorte håndtag er til at udløse recliner-funktionen :-)
Du har ret, mangler lidt en kopholder. Jeg leger lidt med tanken at lave noget det kan hænge på armlænet. 
En slags lille bakke så der er plads til lidt mere end en kop.

Ning
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus_bt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 15:07
Rigtig fine stole. Også en fair pris!
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmus_bt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 15:09
Skrev du for at presse dem i pris? Kan se stolene står til 2049 pr. stk.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 15:32
De har et showroom i Hasselager hvor jeg bor, men de havde dem desværre ikke hjemme.
Havde set dem som demo et andet sted på nettet til ca 3400 incl forsendelse. 
Men ville gerne handle lokalt (så var det nemmere at returnere hvis jeg ikke var tilfreds)
Så spurgte om de ville sælge for 3500, og det ville de så.
Ning
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu