|
Viaplay x chromecast = LORT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lauritsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-November-2014 kl. 20:58 |
Mon der er nogen her der kan hjælpe eller bare komme med et godt råd.
Det er virkelig en udfordring at se superliga, premier league, formel 1 osv på mit TV via chromecast og viaplay. Det er ikke usædvanligt at jeg skal genstarte viaplay en 12-15 gange under en live kamp og det er jo selvsagt til at få spat af. Nogen der ved noget? Eller skal jeg bide i det sure æble og bestille viasat igen? (havde ellers opsagt alt TV og kørte kun netflix og viaplay)
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever problemer med ViaPlay på min PS4. Der kan jeg snildt blive smidt af 10 gange under en film.
På Chromecast er dette sket én gang. Jeg tror simpelthen det er Viasats app som er ringe kodet, eller måske sidder de bare med ustabile servere? Jeg har 30 dages prøvetid på ViaPlay, og jeg har ikke tænkt mig at forny mit abonnement.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Først skal man måske spørge hvilken internetforbindelse I har? Har selv en 50/50 og tidligere en 50/10 og har aldrig haft problemer.
Men når det så er sagt, så er lige netop live sport til at lukke op og skide i på Viaplay. Det kører så ringe og så dårlig bitrate, at det ganske simpelt ikke er 5 potter pis værd. |
|
![]() |
|
Lauritsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
Ja OK. Vigtig info :-) Jeg har en 60/60 forbindelse så der burde være hul igennem
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Ja, den burde ikke lige begrænse noget. Hvad med din router og hvordan er det trådløse netværk i dit hjem?
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Der er flere opslag på deres Facebook om samme problemer... Tror bare det generelt er ringe...
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Jeg har nøjagtigt samme problem med Viaplay på både Chromecast og Apple TV. Bl.a. en del af grunden til, at Viaplay nu er opsagt og jeg tager chancen med Boxer i stedet for.
|
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
ramlas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Ja jeg må sige at efter jeg har fået opdateret Viaplay appen på mit smart-TV,så kører det kanon.
Live golf er ligeså god i kvalitet som på parabol og live fodbold og motorsport står altså osse super. Er selv virkelig overrasket, da førhen synes jeg viaplay var skod kvalitet!! Så er bare tilfreds ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Interessant.... jeg droppede også Viaplay i prøveperioden da det jo netop var skod på mit smart TV. Hvad er det for et TV du har ? |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Jeg har viaplay på ipad og ser Champions League live via ATV3/Airplay til mit TV og jeg oplever ikke nogen afbrydelser (jeg ser ikke alle kamper men dem jeg har set, der var der ikke noget hic-ups). Jeg synes også billedkvaliteten er blevet ganske acceptabel (svraende til en god SD kvalitet).
EDIT: Jeg har en 20/2 ADSL forbindelse fra TDC. Redigeret af zeryus - 05-November-2014 kl. 09:18 |
|
![]() |
|
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
Har samme setup,Viaplay på iPad -> airplay -> Apple tv -> TV og ser PL og CL uden problemer og kvalitet er som nævnt ,en god SD.
|
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
iPad - AppleTV - TV har ingen problemer overhovedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |