recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - diverse sælges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

diverse sælges

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thomasjohan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2008
Sted: Denmark, KBH
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: diverse sælges
    Sendt: 09-November-2014 kl. 20:32
Apple wireless tastatur. Stort set ikke brugt. I original kasse. model A1314. - SOLGT

3,5 mm jack, usb audio cable for iphone 4/4s. Kom med et bud

D-link 524 Router - kom med et bud

Targus wireless, bluetooth powerpoint presenter AMP11EU - Kom med et bud

Alle ting kan afhentes på amager, nær Amagerbrograde/Christianshavs station, eller sendes for købers regning. 

Diplay (digilizer) sort inkl. LCD display til iphone 4S, til skift af skærm på iphone - ny og ubrugt. 150,-

Diplay (digilizer) gul uden LCD display til iphone 4/4S, til skift af skærm på iphone - ny og ubrugt. 50,-
Evt. kan LCD display fra iphone 4 medfølge - fejler intet, men skal skilles fra digilizer (glaset) og monteres på det andet. Kan klares vha. varmepistol.

Redigeret af thomasjohan - 11-November-2014 kl. 13:45
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 21:03
Jeg vil godt købe tastaturet. Jeg ved dog ikke om jeg mulighed for afhentning. Ved du hvad det vil koste at sende?
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 21:31
Ingen ide, men gætter på ca 50,- uden forsikring
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af thomasjohan thomasjohan skrev:

Ingen ide, men gætter på ca 50,- uden forsikring
Med G-porto må det kunne sendes for 39,- med track&trace, uden omdeling:

Kræver at afsender opretter sig som bruger.

Mvh. JørgenT
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 08:39
Har tvillinger på 10mdr, så al forsendelse kommer til at ske via post Danmark, da der ligger postkontor lige ved siden af hvor jeg bor.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 08:59
Oprindeligt skrevet af thomasjohan thomasjohan skrev:

Har tvillinger på 10mdr, så al forsendelse kommer til at ske via post Danmark, da der ligger postkontor lige ved siden af hvor jeg bor.
Med G-porto (gennem Guloggratis) køber du en pakkelabel som du selv printer, klæber på pakken og afleverer den på det lokale postkontor - uden at stå i kø. Akkurat på samme måde som du via postdanmark.dk også kan købe en pakkelabel on-line. Det er bare billigere at købe en label genne guloggratis end direkte hos postdanmark Wink
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 11:35
Tak for info. Anede jeg ikke man kunne.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomasjohan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 13:34
Tastatur solgt.

Iphone glas tilføjet salgsliste

Redigeret af thomasjohan - 11-November-2014 kl. 13:44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu