|
diverse sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2014 kl. 20:32 |
Apple wireless tastatur. Stort set ikke brugt. I original kasse. model A1314. - SOLGT
![]() 3,5 mm jack, usb audio cable for iphone 4/4s. Kom med et bud ![]() D-link 524 Router - kom med et bud ![]() Targus wireless, bluetooth powerpoint presenter AMP11EU - Kom med et bud Alle ting kan afhentes på amager, nær Amagerbrograde/Christianshavs station, eller sendes for købers regning. Diplay (digilizer) sort inkl. LCD display til iphone 4S, til skift af skærm på iphone - ny og ubrugt. 150,- Diplay (digilizer) gul uden LCD display til iphone 4/4S, til skift af skærm på iphone - ny og ubrugt. 50,- Evt. kan LCD display fra iphone 4 medfølge - fejler intet, men skal skilles fra digilizer (glaset) og monteres på det andet. Kan klares vha. varmepistol. Redigeret af thomasjohan - 11-November-2014 kl. 13:45 |
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil godt købe tastaturet. Jeg ved dog ikke om jeg mulighed for afhentning. Ved du hvad det vil koste at sende?
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
thomasjohan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark, KBH Status: Offline Point: 182 |
Ingen ide, men gætter på ca 50,- uden forsikring
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5367 |
Med G-porto må det kunne sendes for 39,- med track&trace, uden omdeling: Kræver at afsender opretter sig som bruger. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Har tvillinger på 10mdr, så al forsendelse kommer til at ske via post Danmark, da der ligger postkontor lige ved siden af hvor jeg bor.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Med G-porto (gennem Guloggratis) køber du en pakkelabel som du selv printer, klæber på pakken og afleverer den på det lokale postkontor - uden at stå i kø. Akkurat på samme måde som du via postdanmark.dk også kan købe en pakkelabel on-line. Det er bare billigere at købe en label genne guloggratis end direkte hos postdanmark
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Tak for info. Anede jeg ikke man kunne.
|
|
![]() |
|
Tastatur solgt.
Iphone glas tilføjet salgsliste Redigeret af thomasjohan - 11-November-2014 kl. 13:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |