|
Bedste afspiller til TV2 Play? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SpRoX ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2014 kl. 09:39 |
Hejsa
Jeg skal finde en afspiller til min far, som skal bruges til TV2 Play. Lige nu er det eneste han har, udover et Pana plasma tv, en LG HR935N harddiskoptager, som ikke umiddelbart ser ud til at understøtte TV2 Play... Mit forslag er en Gigabyte Brix, men findes der noget nemmere, smartere og billigere?
|
|
Pana 42PX80 + WMC
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TV2 har meldt ud ( følg evt. tråden her : https://www.facebook.com/TV2DigitalKundeservice/posts/594732957252773 ) at der kommer understøttelse for Chromecast inden årets udgang - mon det kunne være noget ?
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
SpRoX ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for tip! Jeg har forespurgt om at indhold bliver tilgængelig på Chromecast, og det ser sådan ud...
Så jeg tror vi ender med at prøve sådan en -er jo også så billig at man bare burde have en uanset hvad! :-)
|
|
Pana 42PX80 + WMC
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |