|
Ingen HD kanaler - Waoo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kedde198 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2014 kl. 09:36 |
Hej.
Jeg har en grundpakke hos Waoo via vores boligforening. Derudover har jeg et Samsung UE46F8005 TV. Når jeg laver en kanalsøgning, hvor jeg vælger STOFA under operatørvalg (det er tilsyneladende den eneste måde, jeg kan få lov til at få muligheden "Netværk - vælg at skifte indstil." hvor man kan ændre indstillinger for frekvens, netværks ID, modulation og symbolrate) og indtaster de oplysninger jeg har fået fra deres support, så finder jeg en masse kanaler. Men de er alle i SD. Alle HD kanaler som f.eks. DR3 mangler. Laver jeg en kanal søgning med standard indstillinger, hvor jeg vælger "Andre" under operatørvalg, så finder den ingen ting. Er der nogen der har et bud på, hvad der er galt? Mvh Christian
Redigeret af kedde198 - 11-November-2014 kl. 09:37 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad står der på udbyderens hjemmeside med hensyn til søgning.? Indtastning af start frekvens, modulation, og Quam.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kedde198 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Jeg har ikke kunne finde informationerne på Waoos hjemmeside. Jeg fik dem dog hos deres teknisk support. Men det var også stort set det eneste jeg kunne bruge dem til. De ville nemlig have, at jeg skulle teste signalet med et andet TV. Men da vi ikke lige sådan har et andet TV med DVB-C i huset, så er det jo ikke så nemt.
Men det endte alligevel med, at jeg fik det til at virke, da jeg helt tilfældigt valgte yousee som operatørvalg og med de netværksoplysninger som jeg fik fra supporten.
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 921 |
Du skal bruge følgende:
Net id: 100 Startfrekvens: 234 MHz QAM: 256 Symbolrate: 6875 Kilde Verdo http://www.verdo.dk/Privat/Kompetencer/Tele/Kundeservice/TV-Radio/kom-godt-i-gang/~/media/Files/PDF/Tele/Frekvenslister_DVBT_FiberFlex_ver393.ashx |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |