|
Smallpod til smart tv via minijack |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Montydk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2014 kl. 19:37 |
Hej alle sammen, håber i kan hjælpe.
Kan jeg sætte mine smallpod air til mit samsung smart tv 8005 Udgangen på højtaleren er Minijack men hvilket stik skal den sættes i på tv'et? Håber i kan hjælpe. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er kun en tilslutning der kan bruges, og det er den til Headset . |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Montydk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
Ok men så tror jeg lyden slukker på tv'et mens det sidder i men det kan jeg måske ændre på i settings på tv et.
Det må prøves. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, de interne højttalere afbrydes, det er jo ikke et Panasonic, de er fjollet lavet på det punkt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ok så man kan ikke få både interne og eksterne til at køre samtidig ??
|
|
![]() |
|
Nej, og det giver heller ingen mening. |
|
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Lyden slukker ikke på mit Samsung 9005, når jeg benytter højtalerstikket.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Ok de interne slukker på mit bare ved at jeg sætter Minijack stikket i
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Prøv at gå ind i TVmenuen. Lyd og så højtalerindstillinger. Jeg tror, at du kan gøre det samme som jeg.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Ok hvad skal den så stå på?
|
|
![]() |
|
På højttaler indstillinger står mit på tv-højttaler og længere nede på tilføj ny enhed på til. Under ekstra indstillinger kan du ændre forsinkelser, lydfiler mm.
Jeg har tilkoblet et pc højtaleranlæg, hvor jeg indsætter et jack til hovedtelefon. Anlægget kan dermed give en ekstra og endog god lyd samt forstærke lyden på hovedtelefoner, idet du skal bruge en form for forstærker til lyden fra tv apparatet. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Det er underligt, jeg har sat tilføj ny enhed til men det kommer ingen lyd i de interne højtalere, kun de eksterne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |