|
Lille Surround? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2014 kl. 19:47 |
Er jeg bare blind eller finde der ikke Små surround forforstærkere/resivere med HDMI og 5.1 preout?
http://www.pioneer.eu/dk/products/42/98/405/VSX-S310-K/page.html http://dk.yamaha.com/da/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx-s600d_g/?mode=model https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/hjemmebioreceiver/cambridge-audio-azur-351r/ Ingen med 5.1 preout Skal man virkelig op i en proff for at få dette ? http://www.ada.net/products/ht/suite_7.1.php Har i ellers nogle forslag? Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hi-Fi Freaks har en Audiolab 8200AP 7.1 Preamp til Kr 7000. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jonas Bojer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Nogle med erfaringer med denne? Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
Nuforce AVP-18 ?
|
|
![]() |
|
Den Nævnte Nuforce og Audiolab 8200AP kan begge fås billigt men jeg har ikke hørt fra glade brugere af disse. Det jeg har hørt er begge er lidt buggy ![]() Test siger jo ikke noget da alle produkter har fået en god test et eller andet sted så hvad en bruger siger er mere vigtigt for mig ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
Jeg har en nuforce avp-18.
Og den er jeg rigtig glad for. Den spiller fremragende og er ikke "plaget" af bugs. Den har en - nemlig at den mister synch og så kommer der et lag hvid støj indover lyden. Det sker for hver Ca 50 timer med film og måske for hver 10 timer med sonos. Det kræver bare lige at man trykker på valgte input igen, så er det væk. Bortset fra det så er den fin og spiller fantastisk😊 |
|
![]() |
|
Hvordan høre du disse og er du sikker på denne fejl ikke kommer langsomt eller altid er der? Ved du mere om hvordan denne processor er lavet ? Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
JAWA ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2014 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 158 |
Hvorfor ikke bare tage en Marantz SR5008 fra Amazon i Tyskland?
Så får du alle de ind og udgange du lyster plus effekt trin og et hav af funktioner - Audyssey MultEQ XT, 4K & 3D pass-through etc. Jeg bruger selv den tidligere model SR5007 som processor og er fuldt ud tilfreds. Beskrivelse: Til en pris af EUR 489,00 plus forsendelse er der vist ikke så meget at klage over.
|
|
![]() |
|
Enig kigger man på Resivere er der mange muligheder ;O) og den har 7.1 in og preout. Andre Resivere mulighedder med HDMI og 7.1/5.1 in and out? HIlsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Kan det virkelig ikke passe at folk bare køber f.eks. resivere uden de lytter? Ingen jeg snakker med kan fortælle om forskellene på processordelen?
ØV denne her har ikke 5.1 preout ;O( Yamaha RX-S600 AV Receiver passede ellers i størrelsen :O) Crambridge 551R A/V Receiver hmm nogle der har lyttet den den er jo gammel ;O) ? Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
|
Lars_M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2011 Sted: København, DK Status: Offline Point: 177 |
Tjae altså, jeg har gjort det et par gange.
For tiden kører jeg med en lille Marantz 1405(?) og bruger dens 2.1 preout til at køre igennem min stereo forstærker. Så skal den kun trække center og bag ht. Angående lyd og køb ubeset/hørt, så var min forrige enhed også en Marantz, så jeg følte at jeg nogenlunde vidste hvad jeg gik ind til. Er meget tilfreds forøvrigt. |
|
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
|
|
![]() |
|
Super idemed de 2.1 out men min center er mega stor samme størrelse og spec som mine fronter sååå det ville den ikke kunne klare. Kan se jeg skal op i en SR5009 for at få 5.1 ud og ind ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |