|
Gode råd til surround setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Burke ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2014 kl. 11:56 |
Hej alle Lad mig bare erkende jeg har ikke været herinde i mange år..Jeg har haft travlt med arbejde, børn, og indrømmet en hustru der ikke så med samme øjne på surround (læs store højttalere) som jeg...:-)) Men længe leve kompromiset's herligheder:-) Så nu skal jeg have råd om opsætning og hvad jeg mangler i setup'et! Nå til sagen. Jeg har netop indkøbt en Yamaha A830 iøvrigt udelukkende på dette forums anbefalinger. Og her er hvad jeg har: -Pioneer 5090 Plasma MED Pioneers tilhørende soundbar (kan det indgå som center højttaler??) - Sonos Connect AMP - WD TV Live - BlueRay afspiller - Yousee boks (ingen MPEG4 i mit tv) 2 stks Scandyna minipod 1 stks Dali 12" sub Vi er voldsomt glade for Sonos og det kører jo i sit seperate system gennem Sonos forstærkeren, men kan jeg tilslutte den til min A830 og i gviet fald hvordan? Som indikeret har jeg også brug for en center højttaler og baghøjttalere..Kan jeg fortsætte i Scandyna regi, eller har i dårlige erfaringer med dette? Kan soundbaren fra Pioneer bruges som center? Er der ellers nogen ting i mit setup jeg skal være opmærksom på?? Mange tak:-) Redigeret af Burke - 12-November-2014 kl. 11:56 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |