|
USB 2.0 virker ikke? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2014 kl. 17:21 |
Jeg har fået ny PC i dag
En USB 2.0 på fronten virker, to USB 2.0 på bagsiden virker ikke Tastatur/mus er sat til fronten, men hvad så med f.eks. sikkerhedskopien på ekstern harddisk? Andre USB-enheder end tastatur/mus genkendes eller virker ikke ![]() Computeren kan ikke finde den korrekte driver, eller jeg får beskeden at den korrekte driver allerede er installeret Redigeret af jake51 - 12-November-2014 kl. 17:23 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Husk at lukke alle vinduer...
![]() |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
Måske du skulle løfte sløret for fabrikat/model/typenummer? (ikke sikkert det giver nogen forskel, men alligevel) ![]() Ellers er det vel retur til leverandør til rep. når den er ny? (medmindre det er noget fejl 40 ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Er det kun USB harddiske uden separat strømforsyning, der ikke virker i portene bagpå ?
I så tilfælde er det sandsynligvis fordi portene bagpå ikke kan levere nok strøm. |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
kurt54 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Ifølge USB2 standarden må man max trække 500mA - Måske overholder computeren det , mange diske kræver mere og leveres derfor med en ledning med 2 usb stik til computeren - Mine PCer har dog altid givet strøm nok til jeg kan nøjes med at bruge det ene - det betyder at PCen leverer mere strøm en den må efter USB2 standarden. Jeg har målt op til 1000 mA på en af dem og hørt om op til 2A.
|
|
![]() |
|
USB-enheder har ikke egen strømforsyning
USB på bagsiden er ligesom blokeret af et eller andet, så lige nu er det kun et stik på forsiden der virker: Mus/tastatur Det store problem er jo, at computeren ikke kan finde driverne Redigeret af jake51 - 13-November-2014 kl. 07:53 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jeg hat tilsluttet en USB-hub til computeren og enheder til hub
Derfor ved jeg at ekstern harddisk og eksternt lydkort ikke virker |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvad hvis der tilsluttes unden Hub.? Det vil udelukke at den er problemet.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger hub fordi der kun er en usb 2.0, som virker
Kun tastatur/mus virker tilsluttet usb 2.0 direkte Redigeret af jake51 - 13-November-2014 kl. 12:41 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Hvis den er helt ny skal den da retur. Eller er den en brugt, du har købt?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Ny
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |