|
Chromecast v2..? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2014 kl. 09:02 |
Hej
Jeg kan godt bruge en ekstra chromecast, så havde planlagt at hente en i elgiganten.. Men - der er åbenbart en ny version på vej Nogen der ved hvornår den lander? Hvad kan den nye, som den gamle ikke kan? Pris? |
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der skulle ikke være nogen forskel på de to modeller. Ikke for brugeren ihvertfald, mit gæt er at de har udskiftet nogle komponenter/chips til andre dele, som udfylder samme funktion som de gamle.
Det behøver nødvendigvis ikke at være en god ting :-), det kan også være for at sænke udgiften til produktion.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Der er lavet en lille revision af den nuværende som ikke rigtig ændrer noget, men der skulle også komme en helt ny udgave med nyheder senere. Google har bare ikke sagt hvornår. Jeg tror ikke det sker før senere i 2015. Lige nu har Google fokus på Android TV.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Tak for svarene.. Jeg henter en cc i elgiganten om lidt... Åbenbart inkl 3 mdr viaplay - så prøver vi det ☺
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |