|
IPAD AIR II og emballage-mærkning |
Besvar |
Forfatter | ||
Tstampe
Guld medlem Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-November-2014 kl. 19:00 |
|
Hej...
Har investeret i en IPAD II, som ligger på bordet i original emballage og ubrudt. FORDI: - på emballagen/uden på kassen står der "Ipad Air" - Bagpå kassen står der følgende model 1567 Jeg har søgt lidt på modelnr. og det skulle være en Ipad Air II, men hvad mener I... Kan jeg roligt åbne pakken eller skal jeg returnere og få en som der står IPAD AIR II på - mht. emballagen.... Eller har APPLE bare for mange ældre emballage-pakker de skal af med??? Ser frem til at høre fra Jer. |
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har set at de alle ligner hinanden.
Men du har vel en kvittering hvor der står Air II så pak den bare ud. den kendes nemmest på touch id knappen.
|
||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Åbn du bare. Det er det lille klistermærke hvor der står a1567 der tæller.
Mener heller ikke der stop Ipad Mini retina på konens iPad da hun fik den. Jeg slog også nummeret op inden jeg åbnede den. Redigeret af kim.t - 13-November-2014 kl. 19:20 |
||
|
||
Tstampe
Funktioner
Tak(0)
|
|
Også min tanke - klistermærket sidder på bagsiden, på den nederste del. Jeg har som sagt undersøgt lidt selv, men ville gerne lige hører andre... Hvordan ser "touch id knappen" ud og hvor sidder den. Står der ovenikøbet evt. navn på den? |
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
||
Tstampe
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
Dennis_m
Bruger Oprettet: 16-Februar-2013 Status: Offline Point: 73 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bare lige for at bekræfte så står der kun "ipad air" på siden af alle modeller af ipad air 2
|
||
Tstampe
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ovenstående kan bekræftes - i hvert fald for den model som der her er tale om - og den er åbnet og valideret samt opsat... Meeeen man kigger lige lidt - normalt står produkt-navnet da fuldstændig på æskerne. Men skulle andre komme i tvivl, så er det hermed i belyst i denne tråd. Mon ikke APPLE har fået en masser emballage i overskud og spare lidt på genoptryk til denne model.... hehe Penge sparet - er penge tjent. |
||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så kunne de da sætte et klistermærke på med "iPad Air 2"
|
||
Steen
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 166 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er forskellige æsker til de to iPad Air. På æsken til iPad Air 2 kan man tydeligt se at mute knappen mangler, altså genbruger de ikke emballagen. |
||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der findes også en unboxing på you tube, der viser forskellen
|
||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |