recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strømforsyning til Squeezebox Classic 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Strømforsyning til Squeezebox Classic 3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
agerbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agerbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Strømforsyning til Squeezebox Classic 3
    Sendt: 13-November-2014 kl. 00:14

Hej !

Da strømforsyningen til min ellers velfungerende Squeezebox Classic 3 er røget sig en tur, skal jeg finde en ny. Er der nogen her i forummet som har købt en ny strømforsyning til en SB 3 og som kan fortælle hvilken og hvor den er købt ?

M.v.h.
Poul  
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2014 kl. 01:59
Der er ikke det store hokus-pokus i det! Det er en almindelig 5V/2A (evt. 3A) strømforsyning.
F.eks. som denne: http://www.ebay.com/itm/Logitech-Slim-Devices-Squeezebox-3-5v-EU-mains-power-supply-Adaptor-Plug-/201086003399?pt=UK_ConsumerElectronics_PowerAdaptors_SM&hash=item2ed1a8e8c7

Jeg tror også at jeg har indtil flere af slagsen liggende.

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 13-November-2014 kl. 01:59
Til top
agerbek Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-April-2006
Sted: Denmark
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér agerbek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2014 kl. 23:47

Hej Henrik B. !

Tak for dit svar Smile

Har dog også søgt på nettet og fundet flere 5V 2A strømforsyninger, men der er mange af dem der ikke har det rigtige stik (2.5mm x 5.5mm). Men den du refererer til på eBay ser ud til at være en der kan bruges.

M.v.h.
Poul

Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 00:02
Hvor i landet bor du? Det kan som sagt være, at jeg har en liggende, som kan bruges og som kan erhverves billigt.

M.v.h.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 01:18
Har tjekket. Jeg har desværre ikke noget som kan bruges.

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu