|
Driver til ekstern harddisk mangler? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-November-2014 kl. 13:04 |
Min nye PC kan ikke finde driveren, og jeg kan ikke selv finde driveren
Så opretter jeg en supportsag på Western Digitals websted... tror jeg da Supportsagen kan ikke oprettes, da harddisken ikke findes i databasen ![]() Kan en venlig sjæl hjælpe? Western Digital My Book WD2500/032-001 Windows 7 64-bit Redigeret af jake51 - 14-November-2014 kl. 13:05 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder mere som om du har en defekt HDD.
Jeg har en 1,5TB WD liggende som har problemer med at spinne op når den får strøm. Det giver samme problem i Win - at den ikke kan finde/installere driver til disken.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Kan du komme til en PC med win 8 (8,1) og den heller ikke kan installere den harddisk, vil jeg også tro at den er defekt. Har endnu ikke oplevet en ekstern harddisk win 8 ikke kunne finde og installere helt automatisk
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
Den virkede fint med den gamle PC (også Win 7 64-bit)
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Er der samme sata "enclosure" Box, Kasse.. du har sat den i som før hvor den virkede?
Har nemlig været ude for at sata boksen ikke kunne genkende en hdd fordi den var for stor og boksen for gammel. Over i en nyere model og så virkede den igen :)
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
Det er jo nok samme sag som din anden tråd ![]() USB på front virker med mus/tastatur, har du prøvet disse på bagpanel USB, så front bliver frigjort? Og så tilslutte USB harddisk til front for at teste her? Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
Den eksterne harddisk kom ikke til at virke med computeren
Selv om den virker fint med min fars bærbare ![]() Computeren og min fars bærbare har begge Windows 7 64-bit Så jeg købte en ny ekstern harddisk, som jeg henter senere i dag Nu gentager det sig med min Creative MP3-afspiller, som computeren ikke kan finde driver til Forhandleren vil have, at jeg sender den ind til reparation/eftersyn Men hvad er problemet egentligt og vil det ændre noget at sende den ind? |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Det lyder som om at der mangler at blive installeret en driver til dine USB 3-porte (de blå stik)... download den fra pc-producentens website...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |