recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forkert Netflix version på Samsung Smarttv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forkert Netflix version på Samsung Smarttv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kongstad126 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-November-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kongstad126 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forkert Netflix version på Samsung Smarttv
    Sendt: 14-November-2014 kl. 13:39
Hej
 
Jeg har et Samsung Tv fra i år med smart hub.
 
For ikke så længe blev netflix app'en auto opdateret, hvilket er fint nok, desværre var det mens jeg havde sat Unblock Us til US for Netflix.
 
Resultatet er at jeg nu har en US netflix installeret på min hub, alle filmtitler er på Engelsk uanset om jeg har valgt DK på Unblock US.
 
Hvad værre er, kan vi ikke se alle film på den danske netflix, på nogen film klager den over at filmen ikke kan vises i US, uanset at Unblock er sat til DK.
 
Da Netlfix er en tvangsapp kan jeg ikke blot afinstallere den, jeg tænkte på at køre en fuld reset på TV'et, men jeg vil helst undgår, da det tager en del tid at får det sat op igen som jeg vil have det.
 
Er der nogen måde at tvinge et regionsskifte for appen?
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 14:44

Har du med din Tablet eller PC og IKKE med TV, prøvet at logge ind på din konto. Inde under din profil rettes sprog.

Eller ring til Netflix. De er nemme at kontakte.



Redigeret af bentpetersson - 14-November-2014 kl. 15:23
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 15:22
Prøv evt. reset af kun SmartHub'en. Måske er det nok?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu