recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix  undertekstfarve m.m.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix undertekstfarve m.m.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix undertekstfarve m.m.
    Sendt: 13-November-2014 kl. 19:51
Til orientering.

Man kan benytte 8 forskellige farver plus at du kan gøre dem halvt gennemsigtige.

Desuden kan du vælge 8 forskellige farvebaggrunde mm

OG vælge teksttyper og meget mere

OG endog 3 forskellige tekststørrelser

OG man behøver kun gøre det et sted. Fx på din Tablet, så glæder det også på dine andre enheder

Altså. Log ind på Netflix abonnement, gå ned under Din profil og find undertekster.

https://www2.netflix.com/YourAccount?lnkctr=mhSS

Redigeret af bentpetersson - 13-November-2014 kl. 21:53
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2014 kl. 23:04
Det er desværre ikke alle enheder der anvender denne opsætning. Jeg har ændret til hvid som beskrevet og min Pana blu-ray afspiller skiftede også fra gul til hvid i starten, men efter kort tid gik den tilbage til gul igen Confused
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2014 kl. 07:47
Det vigtigste er, at men skal ind på sin profil med abonnement, og ikke hvor man vælger film. Her skal man endog markere ved rubtikken, gemme sin ændring
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2014 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

OG man behøver kun gøre det et sted. Fx på din Tablet, så glæder det også på dine andre enheder

Jeg har stillet underteksterne til hvid på min PC, og det virker, men de er stadig gule på mit Samsung TV. Hvordan fikser jeg så det?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2014 kl. 18:09
Prøv at følge linket og anvisningen i min første besked. Brug din pc fx. Der skrives det også at indstillingen vil virke på alle ens enheder.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Kimzo3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Denmark
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimzo3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2014 kl. 18:12
Også mig, ændret til hvid tekst på pc, men gul på LG. Confused
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2014 kl. 18:20
I bliver nødt til at logge ind på nævnte specielle adresse. På dette sted styres alt på jeres abonnement og der kan ej heller ses film.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2014 kl. 18:27
https://www.netflix.com/YourAccount

Gå ind på denne. Og husk at gemme.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

https://www.netflix.com/YourAccount

Gå ind på denne. Og husk at gemme.

Det er også det jeg har gjort, men det hjælper som nævnt kun på PCen og ikke på TVet.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 21:59
Ja, det virker mærkeligt. Her er kopi af teksten på stedet. Har du set den?

Disse indstillinger påvirker undertekster på alle understøttede enheder
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu