|
Netflix undertekstfarve m.m. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2014 kl. 19:51 |
Til orientering.
Man kan benytte 8 forskellige farver plus at du kan gøre dem halvt gennemsigtige. Desuden kan du vælge 8 forskellige farvebaggrunde mm OG vælge teksttyper og meget mere OG endog 3 forskellige tekststørrelser OG man behøver kun gøre det et sted. Fx på din Tablet, så glæder det også på dine andre enheder Altså. Log ind på Netflix abonnement, gå ned under Din profil og find undertekster. https://www2.netflix.com/YourAccount?lnkctr=mhSS Redigeret af bentpetersson - 13-November-2014 kl. 21:53 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er desværre ikke alle enheder der anvender denne opsætning. Jeg har ændret til hvid som beskrevet og min Pana blu-ray afspiller skiftede også fra gul til hvid i starten, men efter kort tid gik den tilbage til gul igen
![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Det vigtigste er, at men skal ind på sin profil med abonnement, og ikke hvor man vælger film. Her skal man endog markere ved rubtikken, gemme sin ændring
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
Jeg har stillet underteksterne til hvid på min PC, og det virker, men de er stadig gule på mit Samsung TV. Hvordan fikser jeg så det? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Prøv at følge linket og anvisningen i min første besked. Brug din pc fx. Der skrives det også at indstillingen vil virke på alle ens enheder.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Kimzo3 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
Også mig, ændret til hvid tekst på pc, men gul på LG.
![]() |
|
![]() |
|
I bliver nødt til at logge ind på nævnte specielle adresse. På dette sted styres alt på jeres abonnement og der kan ej heller ses film.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
https://www.netflix.com/YourAccount
Gå ind på denne. Og husk at gemme. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
Det er også det jeg har gjort, men det hjælper som nævnt kun på PCen og ikke på TVet. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Ja, det virker mærkeligt. Her er kopi af teksten på stedet. Har du set den?
Disse indstillinger påvirker undertekster på alle understøttede enheder |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |