recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højtalere til A740
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højtalere til A740

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bla Blasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bla Blasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Højtalere til A740
    Sendt: 17-November-2014 kl. 11:30
Jeg har lige bestilt en Yamaha Aventage RX-A740 og mangler nu "kun" ekstra højtalere i mit første surround anlæg

Nuværende receiver er en knap 30 år gammel Beomaster 5500 og et par JBL ES20 - som jeg synes spiller ganske glimrende

For nogen tid siden kunne man købe dette Boston sæt som "fælleskøb" her på recordere. Mener der var en del debat om hvordan de var - men kan ikke finde disse indlæg ?

Er der nogen som har sådan et sæt ?
Er de ok ? Vil de passe til min nye A740 ? Evt. i et 7.1 med mine nuværende JBL'er som baghøjtalere - og i ren stereo.

Fandt også dette JBL sæt på DBA, men er i tvivl om sub'en ? Nogen der kender til dette sæt (inkl. sub) ?

Takker på forhånd for tips, tricks og råd til mit første surround sæt :)
Til top
Bla Blasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bla Blasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2014 kl. 08:40
Synes også jeg har læst gode anmeldelser på dette sæt ?

Focal 5.1 sæt

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu