|
Søger: Modem til TDC |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2014 kl. 17:19 |
Hej alle,
Jeg leder efter en VDSL modem til TDC. Skal bruge denne for at komme uden om TDC's egen boks til bredbånd. Mærke: Motorola Model nummer: 7340-04-2tdc Det er en lille hvid boks med 1x RJ-11 og 1x RJ-45. Havde ikke forventet at byde meget mere end 100kr for den - men kunne virkelig godt bruge den.. Hvis en eller anden skulle ligge inde med noget gammelt TDC grej :) Venlig hilsen Jesper
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du poste et billed af sådan en ?
Har en del ting at ligge men vil lige være helt sikker på hvad jeg skal kigge efter
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32740
Billedet her ligner nok mest.
|
|
![]() |
|
Samsung_M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 297 |
Hej Jesper
Tjek lige din indbakke her på Recordere - har sendt dig en PM :) VH / Christian |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
Har tjekket og jeg havde desværre ikke en
![]() |
|
![]() |
|
Søger stadig :)
|
|
![]() |
|
Minoo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 11 |
Du har ikke evt prøvet og være nede i din lokale TDC butik og fedte lidt for og få en af dem?
sådan har jeg før fået det modem jeg gerne vil have
|
|
Højtalere: Eltax Universe
Forstærker: Sony STR-DE445 Tv: Samsung Ps5014435 50" Tommer |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
jeg tror muligvis jeg har sådan en liggende fra dengang jeg selv havde tdc, men jeg vil lige vende tilbage når skoledagen er omme. sender dig lige en pm senere idag:)
|
|
![]() |
|
Hej Minoo. Har forsøgt i min lokale Tdc. Må prøve lidt flere hvis ikke det lykkedes. Har hørt at butikkerne bare skrotter dem hvis folk indlevere gammelt udstyr.
Jacobthor91 - det ville være perfekt hvis du har sådan en liggende. |
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 594 |
1-ports VDSL-modem?
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
|
Jep. Lige præcis. |
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 594 |
Hvor akut mangler du det? Alt mit grej er nemlig pakket ned i flyttekasser...
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |