|
Varm Imac |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2014 kl. 20:50 |
Efter opdateringen til yosemite på min imac anno 2009, synes jeg den til tider er meget varm, installerede smsFancontrol, den viste 93C og det eneste der køre er safari... Har sat min fan i high speed, og den er nu nede på 78C ![]() Forstår ikke lige hvorfor dustinhome.dk, æder alt den CPU, når jeg ikke er på siden ? com.avast. daemon er et virus program der scanner alt lige pt. så den æder lidt. ![]() |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er næsten sikker på, det er Adobe Flash som æder CPU-kraft. Prøv at afslutte Safari helt - evt en genstart.
|
|
![]() |
|
moose74 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 136 |
Du har ret,,, safari for CPU 'n til at explodere, lukker eller en genstart af safari for den i ro,,,,, underligt, er det en Update fra Apple der skal ændre det ?
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Har Google Chrome samme problem?
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Firefox bruger 20-25CPU hvor safari ligger på 90 :-(, håber de snart får det rettet.
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Det er desværre Adobe Flash som er problemet.
|
|
![]() |
|
Okay, hvad kan der gøres ved det ?
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Hvad hvis du kører Google Chrome som har Flash indbygget?
|
|
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Synes også min iMac 2011 bliver varm når jeg spiller, altså her i yosemite... Men problemet for mig er at den har været ned i et par måneder, så kan ikke engang huske om den blev så varm normalt, men synes egentlig at kunne huske da jeg spillede battlefield 3, at der blev den brandvarm oppe i venstre hjørne!
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
En iMac er heller ikke bygget til krævende 3D grafik som eksempelvis spil. Dertil er dens kølesystem ikke gearet og derfor er det også begrænset med hvor kraftige grafikkort den kan leveres med.
|
|
|
|
![]() |
|
Citat : Det er desværre Adobe Flash som er problemet.
Hvad kan der gøres ved det, når det er safari man vil bruge ?, vente på adobe flash opdateres.
|
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
|
![]() ![]() Ok se dette, safari køre, og CPUèn æder fra www.dustinhome.dk, selv om siden ikke er besøgt længe, og slet ikke er i min browser historie, hvad skal dette betyde... Har afinstallerert adobe flash, og instaleret det på ny, hjalp ikke, hved ikke hvor problemmet ligger, og som sagt er det kun! når safari bliver brugt, og efter min opdattering til OS X 10.10 Og macèn kom op på 88C i Temp.
Redigeret af moose74 - 19-November-2014 kl. 20:07 |
|
tvix rocks !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |