|
Argon Inet2+ og Spotify Connect problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mortena1980 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2008 Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2014 kl. 15:32 |
Hej alle, Jeg har problemer med at få Spotify Connect til at fungere på min Argon Inet2. Opsætning Jeg kører Spotify app'en fra min Iphone 5s (nyeste version af IOS8) og nyeste version af Spotify-app’en til IOS8. Derudover har jeg seneste softwareopdatering til Argon-radioen. Min trådløse router hjemme er den nye Apple Airport Extreme med seneste firmware.
Beskrivelse af problemet Fra min Iphone kan jeg finde og styre Argon Inet2+ via Argons kontrol-app. Derudover kan jeg se Argon-radioen i Spotify-app'en. Radioen og telefonen er altså på samme netværk.
Problemet opstår, når jeg trykker på højtalerikonet i Spotify-app’en for at få radioen til at overtage afspilningen af musiknummer. I Spotify app’en kan jeg se radionen, og jeg kan trykke på ikonet for at vælge radioen som Spotify-afspiller. Når jeg har valgt radioen som afspiller, indikerer højtalerikonet (ved at vise lydbølgerne, som bevæger sig væk fra højtaleren) at den er ved at få radioen til at overtage afspilningen, men der sker ikke mere. Efter en periode (20-30 sekunder) stopper radiobølgerne i at bevæge sig, og jeg kan forsøge igen uden held. Har nogen prøvet det før, og har I nogen ide, om det er et Argon problem, et IOS-problem, eller et Spotify-problem? Ellers melder jeg det bare til alle producenter, og så må de fikse det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |