|
S: B&W 604 S3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Merovingian ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2012 Sted: aarhus, danmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2014 kl. 06:30 |
Halløj!
Sælger mine gulvhøjtalere, da jeg ikke længere har pladsen. Et par seriøse højtalere, der leverer utroligt klar lyd og detaljer både i musik og film. Højtaleren er SORT. Man er mere end velkommen til at komme forbi og lytte. Jeg bor i århus og det er derfor også der de kan afhentes. Prisen er 4500 kr for sættet. DM604 S3 |
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Har du evt link til billeder ? Hvordan er standen på dem ? Har diskanterne skader/tryk ? |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Merovingian ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2012 Sted: aarhus, danmark Status: Offline Point: 9 |
Jeg kan linke til den blå avis, hvor jeg har en annonce oppe? http://www.dba.dk/hoejttaler-bw-604-s3-200-w/id-1011796315/
Standen er 100 % fejlfri og ingen af enhederne har fået tryk eller andet. :)
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 474 |
Ok tak. På billedet ser det ud som om den venstre diskant har et lille hak i højre side ?
|
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
jeg kigget lidt nærmere på den og kan godt se hvad du mener... ved ikke præcis hvad det er, men den er lidt rynket i forhold til den anden... der er dog ingen hakker i og den er ikke utæt. så det kan ikke høres på lyden.
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |