|
Solgt!: Thule IA100 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2014 kl. 23:14 |
-----SOLGT----- Fin og velholdt Thule IA100 forstærker, årgang 2004, sælges 2x100w 8 ohm Pre-out Original fjernbetjening medfølger ![]() Redigeret af AndreasMo - 29-November-2014 kl. 17:52 |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor og en evt pris? :)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
København - der gik en for 2500 på dba fornylig, så det prisleje?
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1259 |
Kommer du i nærheden af Aarhus indenfor en rimelig fremtid?
Jeg kan godt være interesseret, men mangler pt mulighed for afhentning i kbh.
|
|
![]() |
|
Jakobask - jeg har desværre ingen planer om at komme derover lige pt. Et alternativ kunne være at lade forstærkeren få et lift fra en samkørsel på gomore ( https://gomore.dk/rideshare ). Jeg er ikke meget for at overlade den til postdanmark, da den er en temmeligt tung og jeg ikke har emballage til at pakke den forsvarligt i.
Redigeret af AndreasMo - 27-November-2014 kl. 10:56 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1259 |
Nej. det var præcist dine tanker omkring PostDK jeg selv var inde på.
Jeg ser lige lidt på hvad der eventuelt kunne lade sig gøre...
|
|
![]() |
|
Jacobask - super
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |