recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Root samsung s4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Root samsung s4

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Root samsung s4
    Sendt: 09-November-2014 kl. 15:47
Hejsa herinde.

Vil godt prøve at smide noget custom rom på min s4, men aner intet om hvordan man gør. Så er der nogen som lige har en god simpel guide eller lign til hvordan og hvorledes man gør. Og hvad der er godt at smide på.

Har rodet med damens cyanogenmod tlf som kører rigtig godt, kan man ikke smide det på??
Til top
ALaursen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Oktober-2014
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ALaursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 16:27
Hmm, ved ikke om det stadig er up to date, men der var et program som engang hed Superoneclick.
Til top
ALaursen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Oktober-2014
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ALaursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 16:28
Men det var selvfølgelig ikke det som du spurgte om.. undskyld Smile. ved intet om hvad som er godt at smide på, eller om "Damens" software kan føres over.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 17:26
Har altid foretrukket cyanogenmod. Alternativt har jeg brugt pacman rom. En hurtig Googlesøgning giver rigtig mange vejledninger til at roote og installere Custom recovery på s4
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Point: 975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2014 kl. 21:18
Jeg brugte denne guide til min SGS4
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2529064

Men syntes sgu ikke den var nem at få "knækket", jeg kunne ikke bruge TowelRoot eller nogle oneclicks.
Jeg har jailbreaket flere iOS enheder nemmere end det var at få root acces på min SGS4.

Redigeret af Jever - 27-November-2014 kl. 14:13
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 12:27
Spørger lige ind til denne tråd igen. Findes der ikke en nem måde at roote, eller hvad det nu hedder, sin sgs4 på? det er en alm sgs4 og ikke en sgs4+

Nogen som har erfaringer med det? og som har en simpel måde?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 13:44
Her fx.

Jeg har brugt denne side til at roote SG3 (LTE).

Et godt råd, hvis du begiver dig ud i det. Læs det grundigt, og forstå helst det hele, INDEN du går i gang. Det er alt for tit ikke skrevet til almindelige dødelige mennesker. Det er meget tit indforstået måde at forklare tingene på, hvor det virker som om, at dem der skriver vejl. det tror de skriver til folk, der har mindst lige så meget erfaring med det.

EDIT*** SIKRE dig at det er den rette model.. Ovenstående virker nok kun på AT&T modellen.

Du kan også se om du kan finde noget der passer din model i denne liste her:

Redigeret af Kandersen - 27-November-2014 kl. 13:48
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu