recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android og tdc play tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android og tdc play tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Android og tdc play tv
    Sendt: 28-November-2014 kl. 15:30
Hej
Jeg har en bekendt som gerne vil have TDC play på et tv
men hvilken android dims virker bedst til det?
der skal ikke optages eller ses super hd tv.
Mvh
Svsommer
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 16:20
Jeg bruger en GoAllTV Stick i soveværelset. Den bruges til Yousee, Dr.nu. og WIMP og kører pænt trådløst.
Er han lidt hurtig kan der spares lidt hos Humac i dag.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af Claus P Claus P skrev:

Jeg bruger en GoAllTV Stick i soveværelset. Den bruges til Yousee, Dr.nu. og WIMP og kører pænt trådløst.
Er han lidt hurtig kan der spares lidt hos Humac i dag.

det kunne nok blive den men jeg er lidt usikker på trådløst.
Mvh
Svsommer
Til top
Kjelstrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kjelstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2014 kl. 20:40
Total dårlig WIFI modtager.
Vi er en hel del på mit job der har fået den i jule gave i år, alle jeg har talt med siger den hakker når den streamer, det gør min også, jeg har installeret speedtest på den, den måler max 10 Mbps ned selv om den står 10 cm fra min router, gør jeg det samme med min LG mobil med samme program downloader den 36 Mbps skræmmende dårlig og i sær med den kæmpe antenne. Det samme resultat måler mine kollegaer, nogen når kun op på 6 Mbps, der må være en fejl i FW på enheden, den køre med den nyeste.
Kender i også til det problem?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu