recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk musik på Deezer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dansk musik på Deezer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Dansk musik på Deezer
    Sendt: 29-November-2014 kl. 17:50
Hej

Jeg har kigget lidt på at købe mig en Sonos player, og i den forbindelse får man jo Deezer med i et år, men hvordan er udvalget af musik, herunder bla. udvalget af danske kunstnere(Hits for tiden), sammenlignet med Spotify, som jeg har idag. Ligeledes kunne jeg godt tænke mig at høre om man får samme offline muligheder, som man har med Spotify. Er der noget der taler for at beholde Spotify, frem for Deezer, eller er det hip som hap.

Jeg har idag Spotify, og også Google music play, men udbuddet på Googles tjeneste er ikke særligt god, når man kigger på Dansk musik. Til gengæld har Googles musik tjeneste en radiotjeneste, som Spotify ikke har på Sonos. Men hvad med Deezer. Hvad har de??

Er der nogen der har kommentarer til ovenstående

Redigeret af Thomas K - 29-November-2014 kl. 17:57
---------------------

Thomas K
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 17:58
Jeg har tidligere haft Deezer og som jeg husker det, så var der vist nogenlunde samme udvalg, som hos Spotify og WiMP. Det er kun små eksklusive aftaler om enkelte kunstnere, der er forskellen på dem. Der skal dog nok være huller imellem. Også på de danske kunstnere. Men det har de desværre allesammen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu