|
Dansk musik på Deezer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2014 kl. 17:50 |
Hej
Jeg har kigget lidt på at købe mig en Sonos player, og i den forbindelse får man jo Deezer med i et år, men hvordan er udvalget af musik, herunder bla. udvalget af danske kunstnere(Hits for tiden), sammenlignet med Spotify, som jeg har idag. Ligeledes kunne jeg godt tænke mig at høre om man får samme offline muligheder, som man har med Spotify. Er der noget der taler for at beholde Spotify, frem for Deezer, eller er det hip som hap. Jeg har idag Spotify, og også Google music play, men udbuddet på Googles tjeneste er ikke særligt god, når man kigger på Dansk musik. Til gengæld har Googles musik tjeneste en radiotjeneste, som Spotify ikke har på Sonos. Men hvad med Deezer. Hvad har de?? Er der nogen der har kommentarer til ovenstående Redigeret af Thomas K - 29-November-2014 kl. 17:57 |
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har tidligere haft Deezer og som jeg husker det, så var der vist nogenlunde samme udvalg, som hos Spotify og WiMP. Det er kun små eksklusive aftaler om enkelte kunstnere, der er forskellen på dem. Der skal dog nok være huller imellem. Også på de danske kunstnere. Men det har de desværre allesammen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |