|
Opdater bundkort? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2014 kl. 12:11 |
Jeg har Asus Z97-AR
Findes der ikke en samlet pakke med driveropdateringer i stedet for de flere individuelle opdateringer på webstedet? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nope.
det er det samme med mit asus sabertooth z87. men tag dem blot enkeltvis... så lang tid tager det heller ikke.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
Men der er 45 filer...
Hvad er det vigtigste? Asus Z97 Redigeret af jake51 - 30-November-2014 kl. 08:00 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Nu opdateret med link
Vælg Win 7 64-bit for at se filer (kommer ikke med i linket) Hvad er det vigtigste? |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
men altså, hvis du ikke har nogen problemer what so ever, og hvis du ikke overclocker, ja så ville jeg ikke spekulere mere over de opdateringer
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det ville jeg så gøre! De giver fejlretninger, løse stabilitetsproblemer og kan endda lukke sikkerhedshuller. M.v.h. |
|
![]() |
|
Men der er 45, findes de i en pakke (mit oprindelige spørgsmål)?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det har du fået at vide, og svaret var nej. Du vælger de nyeste, som du også har fået at vide, så installerer du dem. Det kunne du havde været færdigt med for længe siden. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Nu er det jo heller ikke et krav at man skal installere alle 45 pakker...
Jeg har også et Asus Z97-A med 45 pakker... Men mange af dem er jo til "ekstra" USB strøm eller hvis man skal køre Intel Smartstart osv. osv. Jeg tror at der er omkring 12 som jeg valgte at installere.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Ja... men hvilke 12?
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er jo en beskrivelse af hvad de enkelte opdateringer indeholder, så kan man se ud fra det hvilke der er de vigtigste, og hvad man har behov for ar få opdateret, som f.eks ud fra det som Cyberguy skrev. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |