|
Hjælp til valg af nyt TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
genogi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2014 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2014 kl. 18:57 |
Jeg er flyttet i egen lejlighed for en måneds tid siden og skal bruge et nyt TV. Vi sidder ca. 3-4 meter fra TV'et, så jeg tænker at et 40" TV er passende.
Jeg har følgende krav til TV'et:
Jeg håber at jeg kan trække lidt på andres erfaringer, da jeg er meget ny på dette marked. Håber I kan hjælpe :)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Panasonic, Samsung, Sony.? God lyd, så skal der tilsluttes noget extern i form af en Soundbar eller Reciver. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
genogi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-November-2014 Status: Offline Point: 2 |
Har ikke rigtig præferencer omkring mærket, da det er mit første tv som jeg selv skal købe.
Lyden skal forstås på den måde at jeg ikke har nogle eksterne lydhardware :-) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Så vil lyden være temmelig flad på flertallet af TVer, det er kun ganske små enheder der sidder i dem. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
3-4 meters se-afstand med et 40-46"?? Det kommer du til at fortryde!
Til dit budget, vil jeg anbefale et Panasonic TX-55AS640. M.v.h. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Enig i forslaget, glimrende TV
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Enig. Sidder 4m fra mit 42" og glæder mig til nye mit 50" kommer senere på ugen. Og jeg er IKKE en af dem som bare ikke kan få det stort nok...
|
|
![]() |
|
Mr-Finkel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-September-2013 Sted: Højbjerg Status: Offline Point: 41 |
God lyd får du ikke i flade TV uden ekstern lyd....og sådan er det. Dog med undtagelse af B&O, som er en anelse uden for budgetrammen.
Her er et alternativ til det allerede skrevne. Afsindig meget TV og kvalitet for pengene. Dette TV kan fint bære en afstand på 3,5 meter. https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/uhd-tv-led-tv/samsung-ue46h7005-led-tv/ Du kan også finde det i EL_Giganten til 100 kr. mere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |