|
Hovedtelefoner trådet/trådløs/bluetooth? |
Besvar |
Forfatter | |
LarsTM
Ny bruger Oprettet: 09-August-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-December-2014 kl. 14:49 |
Hej
Min datter ønsker sig nogle hørebøffer som hun kan bruge både til iPad og på hendes bærbare, og i den forbindelse er min tanke at det nok burde være trådløs - men så melder der sig jo iflg. min indledende research sig to muligheder, enten kan man vælge et system hvor man skal bruge en lille sender - der formentligt skal have strøm mm - og så bliver det jo noget kluntet at skulle bruge med en ipad. Derudover kan man jo så få nogle bluetooth enheder som jo umiddelbart ser ud til at være lige til at gå til - tilgengæld læser jeg så noget om at lydkvaliteten (pga. komprimering?) er noget ringere. Så...hvad gør jeg? Er bedste bud at holde sig til et kabel? Er det besværligt at skulle skifte fra en enhed til en anden (ipad vs. pc) når man bruger bluetooth? (tænker jo at det ofte sker at hun går fra en enhed til en anden og derefter tilbage igen)? Jeg har næsten selv konkluderet at "properitært"-trådløst format er lidt for besværligt... /Lars
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til brug på bærbare enheder ville jeg helt klart vælge at bruge et kablet Headset. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med kabel får du uden tvivl mest for pengene. Trådløse bruger batterier, og så er det sikkert et mareridt at parre den med to forskellige enheder hele tiden.
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var lige en sikker konstatering; som ammen i kirken. Jeg bruger et Nokia Bluetooth headset sammen med iPad/iPhone. Det kobler sig selv op hver gang man tænder for det. Yderst bekvemt. Lydkvalitet svarer til DVD/Bluray sammenligning. Jeg foretrækker bekvemmeligheden.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
En iPad og en bærbar computer er noget mere forskellige enheder end to iApparater.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |