|
6eren ikke på webtv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-December-2014 kl. 17:47 |
Hej, jeg har en pakke 2 hvor eks. 6eren indgår
Hvorfor er den ikke med på webtv på eks. iPad? andre kanaler som er koblet på pakke 2 som News og andre er med. Jeg havde engang fuld pakke, der var den med. Siden har jeg sagt nej til pakke3 og også SmartTV.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det er et rettighedsspm. - nu skriver du absolut intet som helst om hvem du får tv fra eller noget som helst. så hvordan skal vi vide hvad der er i webtv og hvad pakke2 indeholder?
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
Man må formode at det er fra Stofa, da det står under "Stofa digital modtagere".
Jeg kan godt se 6'eren på WebTV på iPad. Redigeret af Steen6400 - 03-December-2014 kl. 19:46 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
pakke 2 indeholder 6eren. Den er også på almindeligt tv, men altså ikke på webtv, og ja selvsagt stofa...
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
Og du har været inde i "Rediger kanaloversigt" eller hvad det nu hedder?
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
Ja. Den er der bare ikke.
Har skrevet til kundesupport nu.
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Hvor i Danmark?
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Jeg fandt mit problem. Hele webtv appen skulle opdateres :) tak for hjælpen.
|
|
![]() |
|
Simba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Jeg kan så ikke se 6'ern på iPhonen, da jeg "kun" har pakke 3. Øh, skulle man så ikke kunne se de kanaler der bliver abonneret på? Har skrevet til Stofa som så kan fortælle mig at jeg kun er sat op til pakke 1, så derfor er der ikke adgang til 6'ern. Jeg bedes bare ringe til kundeservice, så skifter de med det samme.
Problemet er bare at Stofa ikke ved hvad de skal gøre ved problemet, så jeg bliver sendt over til teknisk support!!! WTF...? Og et teknikerbesøg skulle skabe flere kanaler i mit Stofa app. på min telefon? Come on Stofa, den er I sku' da ikke i stand til selv at tro på!!! Så efter at have brugt 1 time på at få løst et defineret og løsningsbeskrevet problem, er jeg så nød til at nøjes med hvad Stofa har lyst til at JEG skal have. Kom lige ind i kampen og så se at få nogle rigtige mennesker ved jeres telefoner (og ikke børn!).
|
|
Bedste hilsner fra
Steen Loewe Individual 55 ISF kalibreret Loewe SoundProjector SL Loewe Highline Subwoofer Digital Signal by Stofa (Zaptorfri) Antenneforeningen Helsingør Apple all the way |
|
![]() |
|
Simba ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Hej igen!
For god ordens skyld, skal det lige nævnes at problemet selvfølgeligt blev løst (af Stofa). Jeg var blevet nedgraderet internt i Stofa's system (til pakke 1) på et eller andet tidspunkt og det blev løst ved at Stofa selv lige opgradere til rette status. Det er ikke nemt, men de gjorde det sku'! :-)
|
|
Bedste hilsner fra
Steen Loewe Individual 55 ISF kalibreret Loewe SoundProjector SL Loewe Highline Subwoofer Digital Signal by Stofa (Zaptorfri) Antenneforeningen Helsingør Apple all the way |
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
(red.: skrev noget forkert)
Redigeret af bleed_blue - 05-April-2015 kl. 19:49 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |